South Beach Diet opskrifter

Vi har efterhånden en lang række rigtig gode opskrifter her på South Beach Kuren og vi vil i 2013 fokusere endnu mere på at bringe de allerbedste og rigtig mange nye opskrifter til dig. Bogen der er biblen bag SBK har masser af gode retter, men der findes ufattelig mange muligheder, der gør denne slankekur til noget specielt.

I 2013 behøver du kun kigge et sted for at finde de rigtige opskrifter, uanset hvilken anledning det er til eller hvilken fase du er i af kuren. Måske starter du som så mange andre det nye år med at ville tabe nogle kilo, der har sneget sig på henover julen og det er ikke for tidligt at tænke på hvordan du vil når dit mål.

Det bedste råd her kort tid inden juleaften er: Hyg dig nu med familien og vær' klar til at give den gas, når vi kommer over på den anden side.

Hvis du skal tabe dig i 2013 vil vi meget gerne høre om det her på siden, og om hvor mange kilo det drejer sig om. Det er altid fedt at dele oplevelsen med andre og det giver virkelig motivationen et ekstra skub.

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne dele min erfaring i brugen af principperne fra SBK.
    Har kun positive oplevelser og resultater. i 2012 tabte jeg 8 kg på 8 uger og har holdt vægten gennem året og her i foråret 2013 har jeg tabt yderligere 5 kg. Regner med at ville tabe 5 kg mere.. Det er super dejligt at have oplevet hvordan det uden besvær kan lade sig gøre at smide de ønskede kg. Det har bevirket, at det i anden omgang virkelig kom nemt for mig og jeg er meget afslappet omkring det.
    Har brugt opskrifter on off. har dog mest komponeret opskrifter og menu sammensætninger selv, ud fra de gældende principper i bogen.
    Nogle af nøgleordene for, at det er lykkes for mig er "regelmæssighed" samt god forberedelse.
    Held og lykke
    ciao BSM

    SvarSlet
  2. Hej BSM

    1000 tak for din beretning.
    Regelmæssighed er helt sikkert nødvendig for en succesfuld kur. Største held med kuren findes ved ikke at gå på kompromis med principperne, så længe kuren står på. Det gælder i første omgang om, at opbygge den gode vane og smutter det alligevel til en familiemiddag, så gælder det om ikke at lade det ske igen dagen efter.

    SvarSlet
  3. Har lige tjekket fødevarelisterne for at se hvad kuren går ud på, men synes f.eks. jeg skulle undgå fed youghurt i fase 1 og på listen i fase 2 stod der, at jeg nu måtte tilføje skummetmælksyoughurt. Blev lettere forvirret og gider ikke en kur, hvor jeg så let kommer til at spise det forkerte. Samme forvirring gør sig gældende omkring oste. Ellers en interessant kur, som kunne hjælpe mig fra 90'erne ned i 60-70'erne. Er 172 cm, så det er tiltrængt at finde en strategi, der holder!

    SvarSlet